Recent Posts

1 Eylül 2010 Çarşamba

Altan Aksoy


Giresunspor'a transfer olmus. Ordu _Giresun maçindan sonra bu transferin gerçekleşmesi ilginç tabi. Orduspor'da forma giyen Volkan Arslan'la karıştırılmak onun kaderi olmamali zaten. Eyüpspor'da oynamis en son. :(
Daha Fazlası...

1 Ağustos 2010 Pazar

altay 2010 - 2011 transferler

elalem yapar da biz yapamayız mı arkadaş.. işte büyük altay'ın 2010 2011 sezonu transferleri. gelenler gidenler.. şimdilik tabi.. ful inceleme.. tekmili birden.. oh bebek


GELENLER:
Selçuk Hızarcı (Ispartaspor),

Cenk Tekelioğlu (Bucaspor), altay'ın kaleci derdine bir son vereceğini umduğumuz kaleci.. bucaspor kümeleri bir bir atlarken kalede bu duruyordu. şahsen ben gökhan'ın geri gelmesini isterdim ama cenk de süper transfer.

Hasan Engin Ekler (Konya Şekerspor),

Tayfun Seven (Kartalspor), bilmeyenler için şu entry'e uzanalım: http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=19620970

Emrah Umut (Sarıyer), karşıyakadan, galatasaray'a geçmiş orada yarım sezon oynadıktan sonra gerisin geriye gelmiş 82'li bir sağ bek.. gelecegin yildizi diye tasvir ediliyordu zamanında.. umarım akıllanmıştır ve altay'ın son fırsatı olduğunu kavrar..

Wasswa (Karabükspor) altay'ın en çok ihtiyacı olan bölgeye, orta sahaya en süper transfer..
`Parfait Mandanda`. kaleciymiş bu arkadaş. 3 hafta izlenmiş. garip bir transfer. cenk varken forma bulacağını sanmıyorum. sınırlı yabancı hakkın var niye kaleciye harcıyorsun ki? muhakkak bedava veya kelepirdir.. kendisinin fransa u21 ve demokratik kongo milli takimi tecrübeleri var. henüz 20 yaşında (gerçi 3 koyuyoruz zenci oyunculara) muhtemelen reserv ligde geçirecektir bu sezonu..

GİDENLER:
Musa Cağıran (Galatasaray), (altay için büyük bir kayıptır)

Tiago (Kontratı Bitti), Kontratı bitince karşıyaka gizliden türkiyeye getirdi ve masaya oturttu. son sezonda 2-3 maçta fevri patlamalar dışında hiç bir halt yapamadı. adanaspor maçında gördüğü kırmızı kart sanırım dönüm noktası oldu. eğer konyaspor maçında oynasaydı, ve iyi de oynasaydı (ki tvlere oynuyor) bugun karşıyaka yerine daha büyük bir klupteydi.

Onur Nasuhoğulları (Giresunspor), (yiğitcanla birlikte iyiydiler aslında)

Şehmuz Özer (Mersin İdman Yurdu) (poziyonlara poposu yarım dakika sonra girdi son sezonda)

Teknik Direktor: Ercan Ertemçöz (pek umutlu değilim. umarım fuat yaman'ı aratmaz.. ama oyuncu seçimleri konusunda şu anda pek başarılı)

Daha Fazlası...

17 Aralık 2009 Perşembe

Çalkalandıkça köpürüyor...


Çalkalandıkça köpüren, köpürdükçe bulduğu yere patlayan bir takım oldu çıktı Bucaspor. Şüphesiz ki bu sezon Bank Asya Birinci Lig'in en renkli takımlarından biri oldu bu takım. Hem centilmenliğiyle hem misafirperverliğiyle evine gelen rakibe saygıda kusur etmezken evine de puansız göndermeyi bilen Bucaspor ligin ilk yarısını şampiyonluk potasının içerisinde tamamlamak üzere...


Bir yandan bu sevindirici gelişmeler yaşanırken, geçen seneki şampiyonluğun gelmesinde büyük paya sahip oyuncuların ayrılması ben dahil birçok bucaspor taraftarını derinden üzer hale geldi. Sezon başında Erkan Taşkıran ve Taner Taşcı problemleriyle uğraşan Bucaspor, sportif başarının gelmesi üzerine af dileyen Erkan'ı kadroya aldı. Ancak Taner'in ne durumda olduğu hakkında kimsenin bir fikri yok. Geçen sene 2.ligde fırtınalar estiren ve dalga geçer gibi adam geçen Taner'i izleyememek biz taraftarı üzerken yerini dolduran yenilerin üstün performansı hepimizin yüzünü güldürdü.

Ne var ki, taraftarın taparcasına sevmesine rağmen bu sezon fazla forma şansı bulamayan Ulaş Meyan, nereye koysan görevini en iyi şekilde yapan Muhammet Şeker ve Altay ve Konya maçlarında attığı gollerle taraftarın gönlünü kazanan Zafer Çevik ilk ayrılan isimler olurken "Al sana, şimdi çöküş başladı" diye düşünmedim değil. Ancak, geçtiğimiz haftasonu Çaykur Rizespor'a atılan 6 (yazıyla altı) gol hepimizi sevince boğdu. Bugün de yönetimce alınan kararlar doğrultusunda alacakları için TFF'ye başvuran Kenan Aslanoğlu ve Ramazan Altıntepe ile yollar ayrılma noktasına gelmiş oldu. Oldum olası Kenan'ı hiç beğenmemişimdir ama Ramazan'ın yeri hep ayrı oldu bende. Bucaspor'un bugünlere gelmesinde en çok katkıya sahip beş adamdan biridir Rambo. Ama alacakları nedeniyle federasyona başvurmasına çok üzüldüm. Umarım bir şekilde anlaşma zemini bulunur da bu zeminde hep beraber dans etme fırsatı buluruz eski günlerdeki gibi...

Devre arası Mehmet Batdal, Veli Kızılkaya ve Bekir Yılmaz Süper Lig takımlarına göz kırpan gençler olarak göze batıyor. Umarım onlar da kariyerlerindeki ilerlemeleri bir altı ay daha ertelerler de bu takımı süper ligde görmek hayal olmaz. Ligin ikinci yarısında güzel bir fikstüre sahip olan Bucaspor kadrosunu koruduğu takdirde yıllar sonra soluğu Süper Lig'de alan ilk İzmir takımı olabilir...





Daha Fazlası...

8 Kasım 2009 Pazar

Ortasaha Meydan Muhaberesi




Kocaelispor'da durumlar kötü, bir kesim taraftarın müthiş tepkisi var mevcut yonetime. Napolyon ne demiş, "Para, Para, Para..." Musluk kesilince haliyle tepki de oluyor. Hafta içinde futbolcuların antrenmanlara cıkmaması, 15 kadar kişinin tesisleri basıp antrenman sahasına girip "Dokuz aylık" oynaması falan hep birşeylerin parçası... Neyse, 8 Kasım günü oynanan maç da bunlara bir nevi katkı oldu.

Kartalspor taraftarıyla, iki sezon oncesinden başlayan gerginlik sürekli büyüdü büyüdü... Kartal taraftarlarının Sakarya atkıları açması ve akabindeki gelişen tahrik edici atışmalar olayları körükledi, maraton tribunu haftaiçinden antrenmanlı oldugundan kendisini sahaya attı gene. Bir anda yaklaşık 700-1000 kişi falan sahaya indi ve Kartal Tribunune doğru ilerlemeye başladı. Hilal taktiği uygulasaydı Kocaelispor taraftarı bence daha etkili olabilirdi. Özel Güvenlik haliyle hiçbirşey yapamadı, e o zaman onların ne işi var? Stad içerisinde artık çevik kuvvetin olması yasak sanırım. Dışardan gelen 15-20 polis başarılı bir hamle ile 700-1000 kişiyi geri püskürttü, geriye Kartallıların kırdıkları koltuklar ve şu aşağıdaki video kaldı. Türk insanı bir garip...

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1157081288044
Daha Fazlası...

28 Ekim 2009 Çarşamba

Galatasaray 2 - Bucaspor 1

http://www.diyarbakirspor.org/img/galatasaray-bucaspor.jpg

hani klimaniz bozulur, ya da camasir makineniz, her hangi bir dalgamotor bozulur da, tamirci cagirirsiniz eve, ama tamirci geldiginde makineniz birden şov yapar gibi çalışır, mahcup olursunuz tamirciye gereksiz yere.. işte yagmurlu bir izmir gününde, tam 447 kilometre uzaklikta oynanan ve sonucunda galatasaray'in bucaspor'u haketmedigi bir şekilde yendigi musabakadir bu mac.. zira bizim muhtesem calisan makinemiz, milletin gözü önünde calismamaya basladi bu sefer..




maçtan evvel işler iki takim için de iyi gitmemişti aslinda.. galatasaray deplasmanda sari lacivertli takima yenilmiş, bucaspor ise karabük deplasmanında üc gol yiyerek rahatlamisti.. hoş antrenor `kemal kılınc`'in yonetimle "istedigim oyunculari almadiniz" edasiyla baslattigi diyalog "na bunu aldik" diyerek yapilan en hareketi ile sonuclanmis, kemal kilinc birden kendini adanasporda bulmustu.. bunun üzerine `ozcan kiziltan` takimin basina getirilmiş ve bucaspor'un aldigi her kötü sonucta futbolcularinin tiriviri şeyler düşünüp maglup olduklarini soylemeye baslamisti. mesela karabuk maglubiyeti "galatasaray macini düsünen futbolcularimin bok yemesi" olarak ozetleniyordu özcan bey tarafindan..

500 kadar `poşu` grubu taraftari ali sami yen'i teftişe gitmiş, "bucaladik beyinleri" diye mecidiyekoyde dolanirken, galatasaray seyircisi fenerbahce maglubiyetinin şokunu ne üzerlerinden, ne de facebook profillerinden atabilmişti. bu farmville kupasi misali ziraat kupasi maci da nereden cikmisti yahu? arda kewell elano sahada yerlerini almis, mehmet topal ve emre güngör arka ikiliyi kapamis, bereket sabrisiz bir galatasaray sahadayken, galatasaray yerine ordusporda oynasa daha iyi olacak aydin, keitanin kirmizi kart yedigi sağ kanadi almisti..

bucaspor ise ideal kadrosuyla, leblegi gibi gol atan mehmet batdal'iyla, dinamo sercani ile sahadaydi. alemlerin krali deli batdal muhakkak galatasaray'a 3 tane sokacakti. biz cevik bir meydanindan takim otobusunu ugurlarken oyle umuyorduk. ama işte basta dedigim hadise, millet baktiginda, olmuyor her zaman olan şeyler..

maçın başında ahmet çakar tipik istanbullu şımarıklığı ile "bucaspor'un hayatinin en önemli maçı" ayarinda bir şeyler söylerken galatasaray kontrollu oynuyor, bucaspor savunmasi gercekten de hayatlarinin en önemli maclarini oynuyor gibi oynuyorlardi. yahu bu takim adananin, depar atan futbolcuyu vurabilen seyircisi önünde oynadi da kazandi orada maci, ali sami yen'in şık beylerinden neden korktuklarini anlamanın, neden heyecanlandiklarini bilmenin zerre imkani yoktu..

çok geçmeden oz büyücüsü kewell topu aglara gonderdi zaten.. tipik kewell golleri gibi soldan çaktı işte.. bundan 15 dakika sonra bu kez kaptan arda tüm mutsuzluguna ragmen topu aglara cok klas bir şekilde birakiyor, bu tribundeki 500 kadar bucasporlunun moralini hic bozmuyor ve onlar tribunde sarkilar soylemeye devam ediyorlardi.. 2-0 bir şey miydi ki? zamanında daha pis maglup olup, bir de `bornova sokagi`ndan travestilerin tacizlerine onlar hedef olmamis miydi?

buca yavas yavas toparlaniyor, galatasaray'a oyle kolay kolay boyun egmeyecegini göstermeye calisiyordu. ama galatasaray peygamber vitesi ile oynuyordu. buca soyle disini gosterse hemen 3 gelecekti belliydi.. golden 3 dakika sonra elano, bir kaleci cevikligi ile gole giden sercan'in ayaklarina asiliyor, sercan yere düsünce tüm mac boyunca galatasaray a zulum edecek hakem tarafindan oyundan atiliyordu. hakemin belki de macta verdigi 2 dogru karardan birisi buydu.. yeri gelmişken soyleyeyim yahu nasil bir hakem bariz korneri gormez? sms mi atiyordun arkadas sut cekilirken?

elano oyundan atilirken bucaspor devreyi top yaparak bitiriyor, ikinci yarida "abi bizim stada da bu şekli yapsan daha iyi olur, ama o beleş tepe muhabbetini bitiricen" şeklinde mac harici yapisal şeyler konusuluyordu. mehmet batdal bekleneni en azindan biz izmirlilerin bekledigini sahaya koyamiyordu. yahu oyle bir şey ki, ben sahsen bucaspor maclarinin sadece skorlarina bakiyorum son 2 yildir, golleri muhakkak mehmet batdal atiyor biliyorum.. ama işte bu maçta kaleye bile şutu yok adamin.. ki sanırım isliklandi bir yandan da..

her neyse.. macin ikinci yarisi baslarken arda oyundan aliniyor yerine ayhan giriyordu (hoş ilk yarida girmişti ama boyle soylemek daha güzel) bucaspor'un direkten bir topu dönüyor, icabinda boş kaleye atamiyor, hakem gerzek kararlari bucaspor lehine veriyor, ama en sonunda emre penaltiya neden oluyordu. topun basina günün kazma ismi mehmet batdal geliyor, topu roberto baggio vari bir şekilde kuştepe taksi duragina gonderince galatasaray 2-0 üstünlügünü sürdürüyordu. 86. dakika olmustu ki yunus kenanı sag taraftan goruyor, kenan şık bir plaseyi uzak direge gonderip bucaspor'un golunu atiyordu..

hülasa maç 2-1 bitmiş, bucaspor çok şık bir şekilde izmiri temsil etmişti. mehmet batdal biraz kendine güvense, biraz gözünde büyütmese galatasaray'i bambaska seyler olacakti ama işte kismet.. maçtan once bucaspor bu maci izmirde oynamayi teklif etmisti galatasaray'a ama galatasaray kabul etmemisti (buradan büyük takimlari delicesine destekleyen izmirlilere selam ederim. adamlar sizin kara kaşınız kara gözünüz için gelmiyorlar izmire bakin, görün isterseniz de izmirdeki bir takimi destekleyin önce, sonra istanbulu desteklersiniz) kabul etseler, eminim ki bir sari lacivertli ekip (aslinda benim kücüklügümde sari lacivert ve kirmiziydi bucanin renkleri) daha yenecekti galatasaray'i..

ben böyle anlarda, yani boyle maclarda, endüstriyel futbolun o ülke için en baba kluplerinden birinin hala deplasmana otobusle gelip, otobus soforunden "beyler gozlerimiz yandi ama burada duman yaptiniz otobusu" seklinde ayar yiyen bir klubu yendigi maclarda, hele ki o klup benim şehrimin, hayatimin 15 senesinin net bir şekilde geçtiği semtimin kulubuyse, otobusle gecerken antremanlarina bakindigimiz klupse aklima seyh bedrettin destanindaki nazim hikmet sözleri geliyor.. gecen sene altay macında da boyle olmustu:

yenildiler.

yenenler, yenilenlerin
dikişsiz, ak gömleğinde sildiler
kılıçlarının kanını.
ve hep beraber söylenen bir türkü gibi
hep beraber kardeş elleriyle işlenen toprak
edirne sarayında damızlanmış atların
eşildi nallarıyla.

tarihsel, sosyal, ekonomik şartların
zarurî neticesi bu!
deme, bilirim!
o dediğin nesnenin önünde kafamla eğilirim.
ama bu yürek
o, bu dilden anlamaz pek.
o, «hey gidi kambur felek,
hey gidi kahbe devran hey,»
der.





Daha Fazlası...

19 Ekim 2009 Pazartesi

Türkiye Kupası Playoff Eşleşmeleri

galatasaray – bucaspor
tokatspor - ankaraspor
ankaragücü - karşıyaka
kayserispor - manisaspor
mersin idmanyurdu - antalyaspor
güngören bld. spor - bursaspor
b. şehir bld. spor - gençlerbirliği
diyarbakırspor - tarsus idmanyurdu
kasımpaşa - kayseri erciyesspor
denizli bld. spor - kastamonuspor
denizlispor - gaziantepspor
konya şekerspor - adanaspor
orduspor - belediye vanspor
giresunspor - çaykur rizespor
altay - samsunspor
yalovaspor - eskişehirspor

haydi bucasporumuz diyoruz.




Daha Fazlası...

17 Ekim 2009 Cumartesi

Taraftarın Sesi




Konyaspor:2 Mersin İdmanyurdu:0

Maç sonu Mersin taraftar sitelerinden mersinidmanyurdu.org'dan devil33 nickli kullanıcının maç sonu görüşlerini noktası virgülüne dokunmadan aktarıyorum...



--------------------------------------------------------------------------
http://www.mersinidmanyurdu.org/miy/modules/news/article.php?storyid=1296 adresinden alıntıdır!
--------------------------------------------------------------------------

Serhat Güllerin açıklamaları ...

sezon başlamadan 2 hafta önce ; '' bu takımın kesinlikle forvete ihtiyacı yok.benim takımımda herkes gol atar...''

5. hafta sonu ; '' forvetlerimize son vuruş çalıştırıyoruz.sorunu çözünce her maç 4-5 gol atacağız.''

8. hafta sonu ; '' forvet sorunumuz çözülecek gibi değil ,malesef golcümüz yok , gol sıkıntısı çekiyoruz , bu sorunu ne zaman çözeceğimizde belli değil . ''

Boş vaatlerini 3 aydır dinliyoruz . Her maç gelin stada takımı destekleyin dedin içerde 40 derece sıcakta 4 maçta 10.000 ortalamaya oynadık ama sahada bahsettiğin takımı göremedik.

İlk iki hafta üst üste yenildik , 200 kişi orduya gittik deplasmanı yaşattık takıma 3 puanı biz kazandırdık .

Bayram günü altaya 300 kişi gittik , yanınızda kimse yoktu yine biz vardık.

üç hafta üstüste ligin en basit üç takımı antep , erciyes , dardanele 7 puan verdik , konyaya 400 kişi gittik yine sadece biz yanınızdaydık .

eee serhat hocaa. şimdi hesap ver bakalım . ne zaman oynayacak bu takım ? adam gibi çık hata benimdi bu klübün ağırlığını kaldıramadım de ve ;

İstifa et Ulan!






Daha Fazlası...

15 Ekim 2009 Perşembe

Bank Asya 1. Lig Ekipleri - Kombine kart fiyatları listesi


Arkada$imla kombine kartlarin getirileri uzerine konu$urken, Bank Asya ekiplerinin kombine fiyatlarini merak ettim ve ufak bir ara$tirma ile 2009-2010 kombine fiyatlarini bulup listeledim. Fiyatlarina ula$amadigim ekiplerden bilgisi olan varsa yazablir. İnternetten ula$tigim haberlere gore en cok kombine satan ekipler Adanaspor ve Bucaspor oldugu yonunde, Erciyesspor Kadir Has stadyumunda kombine sati$ina ba$lamami$ galiba, Boluspor ise en cok sıkıntı ya$ayan kulup gibi gorunuyor, kombine satmak icin esnaf esnaf bile dola$ilmi$ ama maalesef gereken ilgiyi gorememi$ler.



Konyaspor
Eski Ye$il Tribun: 90 TL, Kale Arkasi Tribun: 40 TL
Kapali Tribun: 350,00 TL, Maraton Tribun: 100 TL
Yeni Ye$il Tribun: 50 TL

Altay Spor Kulubu
Acik Tribun: 50 TL
Kapali Tribun: 150 TL
Vip Tribun: 750 TL

Rizespor
VIP: 1,500 TL, Tribun A: 600 TL
Tribun B :600 TL, Maraton: 200 TL
Maraton F: 150 TL, Maraton G: 150 TL
Tribun C: 150 TL, Tribun K: 50 TL (Bayan seyirciler ve 0-12 yaş arasi cocuklar icin)

Bucaspor
B Protokol 1000 TL, Vip: 750 TL
A Kombine: 500 TL, B Kombine: 250TL
Maraton Tribün 200 TL, Kale arkası : 150 TL

Kartalspor
Şeref Tribunu: 500 TL
Kapali Tribun: 250 TL
Kale arkasi: 150TL

Boluspor
Maraton tribun: 200 TL
Kapali tribun: 300 TL

Kar$iyaka
Acik 50 TL - Kapali 150 TL

Adanaspor
Protokol tribunu 2000 TL, Kapalı üst 1000-750 ve 500 TL,
Kapali alt 500 TL, Maraton 200 TL ve Loca (10 ki$ilik) 30.000 TL

Mersin İ.Y.
Ön Protokol Tribunu: 3.000 TL
Kapali Tribun: 1.000 TL

Samsunspor
Kale Arkası : 40 TL, Maraton üst : 150 TL
Maraton Alt : 100 TL, Kapalı : 150 TL
Vip : 500 TL

Giresunspor
VIP A Özel Salon (Kapalı, klima, masa, garson) 5.000 TL
VIP B Özel Koltuk Numaralı 1.000 TL
VIP C Numaralı Koltuk 500 TL
Kapali Maraton 250 TL
Kapali Salon Tarafı 150 ve Kale arkasi 50 TL

Kocaelispor
Hyundai Kale Arkası Tribunu 50 TL, Maraton Tribunu 100 TL
Numaralı B Tribunu 400 TL
Numaralı A Tribunu 600 TL

Orduspor
Kale arkası 50 TL, Maraton Tribunu 100 TL,
Kapali Tribun 300 TL, VİP biletinin 950 - 1.100 TL
Protokol 5.000 TL





Daha Fazlası...

Buca Koop...




Dünyanın en tırt başlığını attım bence. Ama Buca'yı bilenler için konuşuyorum Buca Koop, Buca'nın kalbidir. Hayatımın büyük bir bölümü bu güzide semtimize gidip gelmekle geçti benim. Hele Şirinyer'den geçenler bilirler, orası adamı öldürür. Yani oradan geçmek zulüm gibi bir şey. Ama nasıl olmuşsa orayı aşıp tesislere bile gelmişler.

Buca'nın tesislerinde kocaman kocaman ilanlar vardır. 13 yaş altı Türkiye şampiyonu, 14 yaş altı Türkiye 2. falan filan. Bunların ödülünü alıyorlar bence yavas yavas.








Daha Fazlası...

8 Ekim 2009 Perşembe

Yaşı kemale eren Kartalspor Taraftarları



10 sene ya$adim ve cali$tim ben bu Kartal denilen semtte. Semti hem sevdim hem nefret ettim, Hicbir zaman Kartalspor'un taraftari olamadim, icime sinerek gonulden destekleyemedim belki ama firsat buldukca maclarina gittim. Hatta cok macina gittim, eskiden altyapidaki futbolculari ile hali saha maclari bile yapmi$ligimiz vardir kankalarla. Neyse... Bu yaziyi yazma amacim biraz duygusalla$mi$ olmam aslinda ve fazla bir $ey anlatmiyor. Zira 6 aydir bu semtte cali$miyorum ve oturmuyorum, dogal olarak maclarina da gidemiyorum....


Artik taraftarlarinin tezahuratlarini duyamayacagim, onlara e$lik edemeyecegim, deplasmana trenle gelen rakip taraftarlarin istasyondaki co$kusunu goremeyecegim diye icim biraz buruk. Maddi imkansizliklara ragmen, 7. mac sonunda ligde 2. siradalar. Taraftarlari $u siralar eminim cok mutludurlar. (Lisans ve borc mevzularini halletmi$ler anladigim kadariyla. Hatta destek gecesi duzenlenmi$, iyi bir gelir toplanmi$ ama bu sadece gunluk sikintilari unutturur. Onemli olan istikrarli bir takim yaratabilmek.)

Bu kulup bu sene 60 senesini doldurdu ya da dolduracak. Uzun yillar eski adiyla 2. lig olan 1. ligde oynadi. Cogu sezon super lige cikma potansiyeli gostermesine ragmen "bir takim ic mihraklar" yuzunden cikmamayi tercih etti ya da mecbur birakildilar. Yeni nesil degil belki ama eski nesil, yani buyuyup "abi, amca, dayi" olan bazi Kartalspor taraftarlari, o "Super lige bilincli cikmama" tavirlari yuzunden, akil sagliklarini (latife) kaybetmi$lerdir. Zira onlarin verdigi emekler ile zamaninda altyapi fabrikasina donen, zirveye oynayan bir kulubun, o zamanki yoneticilerin, belediyenin ya da yatirimci sanayicilerin istegi ile super lige cikmak istememeleri cok can sikmaktaydi. Bu isteksizligin sebebi "Cok masraf olur" korkusuydu sanirim. Sevgilerinin kar$iligini alamayan taraftarlar da dogal olarak motivasyonlarini kaybetmi$lerdi.

Yani $uraya gelecegim, her takimin taraftarlarinda gorulecegi gibi Kartalspor taraftarlari icinde de agresifi, fanatigi, centilmeni, abileri, maca bele$ girmek isteyen tayfalari, sorun cikartma yanlisi olanlari, yonetim yalakasi olanlari vardir. Eksileri vardir, artilari vardir ama futbolu severler, futbolu bilirler. Kokleri eskilere uzanir. Bu acidan bakildiginda gecmi$ yoneticileri olmasa bile taraftarlari super ligi hak etmi$tir. Yani bunca senedir yapilamayan $ey artik yapilsin ve $u takim super ligin havasini bir koklasin istiyorum. Bu sene olmasa bile istikrari saglayip gelecek sezonlarda bu ba$arilmalidir. Kasimpa$a'nin oldugu, ali cengiz oyunlari ceviren belediye kuluplerinin fink attigi bir super ligde Kartalspor'un olmamasi icin bir sebep goremiyorum ben.

Bu kisim, emektar bir Kartalsporlu abimin yazisindan alinti:
"İstanbul'un Bank Asya 1.ligindeki tek temsilcisi Kartalspor, kagit uzerinde cok onemli bir fonksiyonu devam ettirmeye cali$sa da bunu surdurebilmek oldukca zor. En ba$ta mevcut finansal problemleri halledebilmek, bir il takiminin kolayliginda olamiyor. Bu takimlar her $eyden evvel bir $ehri temsil ettiklerinden, takdir edersiniz ki bir ilden elde edilen potansiyelle ilceninki bir olmuyor."
Ve ekliyor:
"Bugun kendi ilinin takimina yardim edebilecek sanayici cok rahat bulunabilecekken, bu semt takimlarinda pek i$lemiyor. Bugun sikca dillendirilen belediye yardimlari da mevcut yasal duzenlemeler yuzunden dogrudan yapilamiyor."


Yani biliyoruz cok cileler cekildi, kulubun iflasinin e$iginden donuldu ama bu takim super lige cikma $ansini fazlaca bulan ekiplerden biridir. Taraftarlar "Borc icindeyiz, destek goremiyoruz" gibi mazeretler kabul etmiyor artik. En azindan ya$i gecmi$, torun torba sahibi olmu$ taraftarlara borcunuzu odeyin sevgili Kartalspor'un pek muhterem kulup idarecileri! Yonetici abilerimizden anlayi$ ve ozveri bekliyoruz...

(Bunlari yaziyorum ama yeni nesil taraftarlari, taraftar gruplarini pek tanimiyorum malesef. Onlar hakkinda bir $eyler yazmam mumkun degil gibi, affola.)



Daha Fazlası...

3 Ekim 2009 Cumartesi

Altay 1 - 0 Kocaelispor

Maçta 2 adet gines rekorlar kitabına girecek vukuat var bence.

Birincisi bu maç açık ara dünyanın en sıkıcı maçıydı. Yani bu kitaptan arkadaşlar gelse kaydederlerdi. İkincisi ise 14 paket çekirdek yedik biz sevgili azuth ile beraber...

Maçın 5. dakikasında bizim altaylı bir oyuncu faule maruz kaldı. İzmir Atatürk Stadı'nı bilenler için konuşuyorum. Biz kapalı en sağdaydık, olay açık tribünün en solunda oldu. Yani koşu pistlerini, atlama alanlarını falan sayarsak olay mahaline 250-300 metre mesafedeydik. Kocaelili oyuncu direk kırmızı kart gördü. 11. dakikada Altay penaltı kazandı ve 1-0 öne geçti. 18 dakikada bu sefer 4. hakemin uyarısıyla Kocaeli'den Emirhan kırmızı gördü. O dakika maç bitmişti zaten. Kocaeli 4-3-1-2 başlamıştı maça 4-3-1 e döndüler. Altay 11-9 oynamasına ragmen top falan oynamadı. 2. yarı zaten ıslıklarla yuhalamalarla geçti. Maç bittiğinde Kocaelispor'a inanılmaz bir destek vardı. Tribünlere çağırıldı. "helal olsun size helal olsun" diye bağırıldı. En iştahlı tezahürat da bu oldu zaten. Bir de Fuat Yaman istifa sesleri.Maç bitince her kafadan aynı ses çıkıyordu;

"abi 11e 11 olsa hayatta alamazdık bu maçı."

Ha bir de not düşeyim. Tüm açık tribün Kocaelispor'a verilmesine ragmen hiç seyirci yoktu. Yani hatta azutha saydık 7 kişiydi koca açık. Hodri Meydan 2 sene önce 10bin saymıştık .






Daha Fazlası...

30 Eylül 2009 Çarşamba

Türkiye Kupası 2. Kademe



http://3.bp.blogspot.com/_J1xM0arkJPo/SsMhpz9Gh4I/AAAAAAAAQsg/GRR0s7QboUY/s400/434.jpg

Postu attığım 14:45 vaktiyle

kartalspor: 0 - karşıyaka: 1
giresunspor:1 -hacettepe: 0
eyüp:1 - mersin i.y. : 1
antep belediye: 1 - tarsus:1
inegol:0 - erciyes : 2
kastamonu:1 - bolu: 2
ordu: 2 - pursaklar: 0
tokatspor:2 -kocaeli: 1

aksam 18:00 daki maçlar da şu şekil:

Adanaspor-Dardanelspor
Bucaspor-Sakaryaspor
Çaykur Rizespor-Malatyaspor
Konyaspor-Altay





Daha Fazlası...

25 Eylül 2009 Cuma

Cennet ve Cehennem: Mersin İdmanyurdu

Eskilerin saygısını halen taze tuttuğu, yeni neslin ise adını dalga geçmek için kullandığı köklü bir klüp, 25 yıllık süper lig hasretine son vermek için yeniden döndüğü 1. lig'de topraklarının meşhur tarihi turistik yerine nazire yaparcasına ilk 5 haftada önce cehennemi sonra cenneti yaşattı taraftarlarına...



1982-1983 sezonunda düştüğü Süper Lig'e dönme mücadelesinde Mersin İdmanyurdu. Şimdilerde yeni nesil ismini dalga geçmek için kullanıyor olsa da Süper Lig'i 4. sırada bitirmiş, gol kralı çıkarmış, Türkiye Kupası'nda final oynayıp ertesi sezon düştüğü ikinci lig'den Kupa Galipleri Kupası'nda mücadele ederek bir başka ilki gerçekleştirmiş köklü bir klüp. 1982-1983 senesinde o sezon oynadığı 34 maçta 10 galibiyet 9 beraberlik 15 mağlubiyet ile ligi 29 puanla 15.sırada tamamladı. O Sezon 4 takımın küme düşmesi kararlaştırılmıştı ve küme düşen 4. takım Mersin İdmanyurdu oldu. (Averajın aynı olduğu Antalyaspor daha fazla gol attığı için ligde kaldı, 34 puanı olan Ankaragücü'nün o sene ligi 6.sırada bitirdiğini göz önüne alırsanız ne kadar trajik bir düşme olduğunu daha iyi anlarsınız)

Bir kaç yıl önce Bank Asya'dan da düşerek büyük bir girdaba girmişti takım. MİY zaten taraftarından başka kimsesi olmayan bir klüptür. Arkasında ne belediye ne de iş adamları vardır. Dönem dönem farklı güç odakları tarafından kontrol edilmiş ancak hepsi kısa süreli yatırımlar olduğu için bir türlü kurumsallaşamamız, tesisleşememiş. Bunlara rağmen hem köklü tarihi hem de taraftarları ile, 15 taraftarı bile olmayan 3-4 senelik takımların olduğu Süper Lig'i fazlasıyla hak ediyor. 2. ligdeyken bile Bank Asya takımlarından fazla bütçeye sahipti bu takım. İstikrarsızlık yüzünden dönemediği Bank Asya'ya nihayet bu sene döndü. Ama hedef daha yüksek: Süper Lig...

Sezona sıkıntılı başladı aslında Mersin İdmanyurdu. Teknik direktör olarak Serhat Güller'den başlamak üzere bir çok yeni isim tartışıldı. Gönderilenler eleştirildi, transfer edilip sezon başlamadan gönderilenler oldu, taraftarın nefret ettiği eskilerden gelip gidenler oldu. Bolca ismin döndüğü çok hareketli bir transfer sezonunun ardından herkesin ortak noktası: takımın forvet eksikliğiydi. Bank Asya yolunda takımı sırtlayan Zafer Biryol ve Altan Aksoy'la yeniden anlaşılmaması taraftarı kızdırdı. Tüm bu karmaşa içinde başlayan ligde alınan iki mağlubiyet (birisi Adana derbisi olmak üzere) sabırları iyice taşırdı. Hedefteki adam Serhat Güller'di. Boluspor gibi mütevazi bir takımı play-off'a taşımayı başaran Serhat Güller'i çok daha zor bir görev bekliyordu şimdi. Başarıya aç bir camia, büyük transfer bütçesi, etkin bir taraftar grubu ve fanatik spor basını. Öyle ki kaybedilen Adana derbisinden sonra Serhat Güller bir spor muhabiri ile basın toplantısında tartıştı. İyi oynayan takım gol atamıyordu, golcü diye getirilen adamlar kadroya bile giremiyorlardı.

Cehennemi yaşarken Mersin önce biri Türkiye Kupası'nda sonrasında da üçü Bank Asya'da olmak üzere üst üste 4 galibiyet geldi. Takım 4 gol atarak kazandığı maçlarda attığından, fazlasını kaçırmaya devam ediyor. Son olarak ligin kuvvetli takımlarından Altay'ı deplasmanda devirmeyi başardı Mersin. Cehennem cennete döndü. Serhat Güller yavaş yavaş taraftar desteğini kazanmaya başladı. Takımın kendine güveni yerine geliyor. Bu takıma Bank Asya'ya yeni çıkmış bir takım gözüyle bakmamak lazım. Mersin İdmanyurdu çıktığı tatilden döndü. Şimdi yeniden Süper Lig hedefine doğru yürüyor.

Forvet sıkıntısı her ne kadar çözülmemiş olsa da takım iyi oynadığı müddetçe iyi sonuçların gelmesi kaçınılmaz. Çok koşan, yardımlaşan ve kollektif oynamaya çalışan bir Mersin bu görüntüsüyle play-off'u hatta ilk 3ü zorlayacağını gösterdi. Ancak eskiler çok sene galibiyetlerle ve kutlamalarla başlayıp, mağlubiyetlerlere ve protestolarla biten sezonlar görmüşlerdir. Gerçekleşene kadar, hakkında konuşmak için hep çok erken.






Daha Fazlası...

Mehmet Şen

Şimdi bu bilgiyi fena sallıyor olabilirim ama Mehmet Şen'in astımı var diye biliyorum ben :(. o olmasa bile o tarz bir solunum rahatsızlığı olabilir. Mücadeleci bir forvet Mehmet Şen. Scugnizzi'den duydum, transferin son günü Konyaspor ile anlaşmış...

Emirhan ile Dardanel'den gelip o sezon Altay'ı neredeyse süper lige çıkartacak kadronun bir parçası olmuşlardı. Finaldeki kasımpaşa maçında şu an Bucaspor'da oynayan Kenan ile birlikte çok gol kaçırdılar. Sonra Rize'ye falan gitti. Çok mücadeleci, şanssız biriydi. Az önce facebook'una baktım haha hala 06 sezonundan Aydın Yılmaz ile paylaştığı gol sevincinin fotografı var. canım yea.

2006 da sınıftan bir arkadaşın bir sevgilisi vardı. Mehmet Şen o hırslı ve mücadeleci yapısıyla arkadaşa ilham vermiş galiba. Sevgiliden ayrıldıktan sonra bir s.ke benzemeyen şiir yazmak olayı onun da başına gelmişti. Yaklaşık şöyle bir şeydi;

seni Mehmet Şen gibi sevdim…
gol yollarında ne kadar cenabet olursa olsun
inadına çırpınan, didinen, ter döken,
belki yeteneğinin bu denli kazmalığa şansızlıkla dönüştüğü Mehmet Şen gibi didindim…

sev beni diye… gel bana diye… ama olmadı.. süresiz kadro dışıyım







Daha Fazlası...

19 Eylül 2009 Cumartesi

Sürprizlerle dolu 5. hafta

Altay kendi sahasinda Mersin İ.Y.na 0-1 yeniliyor, Kartalspor deplasmanda uzun sure onde goturdugu maci 88 ve 90. dakikada yedikleri gollerle kaybediyor, Bucaspor 2-0 one gectigi macta Boluspor'un attigi 2 gol ile sahasinda berabere kaliyor, Erciyesspor deplasmanda kazaniyor ama sahasinda Be$ikta$ stresi ya$iyor. Neden lan neden??
Gel de $u ligi takip etme $imdi. Adanaspor ve Konyaspor'u ayri tutuyorum, her takimin kafaya oynayacak potansiyeli var.
Bu ligde daha da tahmin yapmam artik.

Daha Fazlası...

16 Eylül 2009 Çarşamba

90 Dakika Küfür Eden Kadın Taraftar

Bank Asya 1. Ligi'nde mücadele eden Kardemir Karabükspor ile Gaziantep Büyükşehir Belediyespor arasında Karabük'te oynanan maça, bir kadın taraftara verilen küfür cezası damgasını vurdu. İlginç olay önceki gün yapılan maçın ardından yaşandı. Dr. Necmettin Şeyhoğlu stadında oynanan maça bir grup arkadaşıyla gelen A.D. isimli kadın taraftar, maç boyunca hakeme ve rakip oyunculara tepki gösterdi. Tepkisinin şiddetini sık sık artıran A.D. maç boyunca hakaretler ve küfürler savurdu. Stattaki polislerin uyarılarını dikkate almayan A.D. rakip takım Gaziantep Büyükşehir Belediyespor futbolcuları ve tribündeki yöneticilerine küfür etmeye devam etti. 2-2 beraberlikle son bulan maçın ardından soyunma odasına giden Gaziantep Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Bünyamin Süral da kadın taraftar A.D.'nin küfürlerine maruz kaldı. Neye uğradığını şaşıran teknik adamın şikâyeti üzerine emniyet güçleri kadının yanına giderek kimliğini aldı. Öfkeli kadın taraftara, 5149 sayılı "Spor Müsabakalarında Şiddet Ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanun" maddesi gereği, 2 bin TL para cezası kesildi.

Aldığı ceza ile şoke olan A.D.'nin bir kafeteryada asgari ücretle garson ve kasiyer olarak çalıştığı belirlendi. 21 yaşındaki A.D'nin cezayı ödeyebilmek için Maliye'den uzlaşma talep ederek taksitlendireceği öğrenildi.

Kaynak:[LINK]
Daha Fazlası...

15 Eylül 2009 Salı

Ligin Yeni Takımı: Ankaraspor

Eyy gülüşüne kurban oldugum Melih Gökçek ve biricik evladı...

Bank Asya 1. Lig'in yeni bi takımı var artık, bir Ankara takımı... O ünlü Melih Gökçek sırıtışına bir süreliğine özlem duyacağız. Peki bu nelere sebep olacak? Şimdilik bunları tartışmak biraz erken fakat Bank Asya'dan bu sene 4 takımın Süper Lige çıkma durumu var. İlk 3 direk, 4-5-6-7 arasında bir play-off ihtimali var, lig daha da kızışabilir. Belediye takımlarının bu derece açık destek gormesi beni ve biçok insanı zaten sinir ediyodu. Açıkcası sevinçle karşıladım bu durumu. Taraftarı olan kent takımlarının 4ü de cıkar bu sene.. Belki o zaman Süper Lig, Bank Asya kadar süper ve kaliteli olabilir :)
Daha Fazlası...

Türkiye Kupası 2. Kademe Kuraları Çekildi

Türkiye Kupası heyecanı Bank Asya 1. Lig'e de sonunda sıçradı. Bank Asya takımları geçmiş senelerde pek umursamıyordu bu maçları, gerçi süper lig'teki takımların da varlarını yoklarını koyduklarını pek hatırlamıyorum. FB hariç. İlginçtir ki hep alt liglerin takımları bir şekilde gelir, sürprizler yapar. İşte bi Pendik hep anlatılır durur. İnegölspor aboneydi bi ara mesela bu kupaya. Yanılmıyorsam Buca, Sarıyer, Diyarbakır Diski, Alanya, Şanlıurfaspor, Karagümrük ve Tokat gibi takımlar da gruplara kalmıştı geçen senelerde, çok emin de değilim. Bugun çekilen kuralarla Bank Asya takımları da olaya dahil oldu, kuralar şöyle:


Turgutluspor - Konya Şekerspor,
Tokatspor - Kocaelispor,
Adıyamanspor - Yalovaspor,
Belediye Vanspor - Şanlıurfaspor,
Denizli Belediyespor - Trabzon Karadenizspor,
Güngören Belediyespor - Beykoz 1908 A.Ş.,
Adanaspor - Dardanelspor,
Kastamonuspor - Boluspor,
Samsunspor - Kardemir D.Ç. Karabükspor,
Bucaspor - Sakaryaspor,
Kartalspor - Karşıyaka,
Eyüpspor - Mersin İdman Yurdu,
Gaziantep Büyükşehir Belediyespor - Tarsus İdman Yurdu,
Giresunspor - Hacettepe,
Çaykur Rizespor - Malatyaspor,
Orduspor - Pursaklar A.Ş.,
Konyaspor - Altay,
İnegölspor - Kayseri Erciyesspor.

Konyaspor - Altay için erken final yorumları yapılıyormuş, zor maç vesselam..

Daha Fazlası...

14 Eylül 2009 Pazartesi

Sonradan Kızışan Orta Alan Mücadelesi

İki hafta aradan sonra heyecanlı heyecanlı İsmetPaşa'nın yolunu tuttum, afedersiniz oruç tut(a)mayan bi munafık oldugumdan mutevellit sallana sallana evimden cıktım, ay iftarı naparım, ay teravih namazı kaçacak, ay oy demeden Körfez'in karşı yakasına yola koyuldum. Belki minibuste yanıma güzel bi kız oturur diye en stratejik koltuga yoneldim ama Facebook'ta "Sevgilinin adı ne olacak anketi"nde de cıktıgı gibi, Yalnızlığa Mahkum kalakaldım... Olsun, tek aşkım Kocaeli ya! diyerek kendime umit verdim... Çok dertliyim be blog!

Bu hafta Bank Asya gene yapacagını yapmıştı. Garip garip sonuçlar, sürprizler, xfactor'un tutmayan kuponları... Geçen hafta iddaa'dan Bolu-Kocaeli maçı son dakikada cıkartılmıştı, tamam son dakika olmasa da, maça kısa bi süre kalaydı en azından. Bu hafta da favori Adanaydı. Ehh, bundan sonra neredeyse Kocaelisporun oynayacagı cogu maça ters sonucu yazmak mantıklı gibi gözüküyor. Yine de 3.30 ' luk oran bence cazipti ve Körfez'in macı alacagını düşünüyordum..

Evden çıkmadan resmi siteye bi göz atayım dedim, o da ne! Saat 18:00'de Bülent Serttaş konseri vardır, taraftarımız erken gelsin. Oha be arkadas! Bu tip bi organizasyonun olacagını biliyorduk ama ani bi gelişmeydi, sanatını icra edecek abimiz pek çekici değildi, ramazan, oruç, haftaiçi yaşanan hüzünlü olaylar derken zamanlama olarak da hatalı bi organizasyon oldu haliyle. Bülent Serttaş çıkmış, güvenlikçilerle stad içindeki köftecilere söylemiş bırakmış gitmiş sonra da... Amcanın menajeri yonetim kurulundan birisinin eşiymiş.. Beleşe konser yaptı, maç izledi işte...

Stada yine erken girenlerden biri olmanın haklı gururunu yaşadım, bu sefer gazdım, bütün tezahuratlara eşlik etmeliyim diye şartladım kendimi. Maç başında İstiklal Marşı'yla teröre lanet edildikten sonra maç başladı. Açıkcası yazım uzun olabilir ama buraları çabuk geçecegim. Anlayamıyorum, iki hafta once Hacettepe de aynı performansı göstermekte diretmişti. Dışardan bakılınca Kocaelisporla maç yapan herhangi bir rakibin cok baskılı oynayacagını, kontrolu tamamen ele geçirecegini düşünebiliyoruz, fakat İsmetpaşa'da bu kolay olmuyor mu anlamıyorum. Atak yapmaya hevesi bile olmayan bi oyun anlayışı ne kadar mantıklı. Güya bir de Adanaspor üst sıraları hedefliyor derler... Külliyen Yalan.

Sıkıcı bir orta alan mücadelesi klişe tabirle. Nadir de olsa zaman zaman hareketlenen oyun, zırt pırt faullerle durdu da durdu. Off pöff derken, Adanaspor'un tehlikeli atakları ikinci yarı gelmeye başladı, ama bunlar uzaktan sutlar. Tribundeki CMYLMZ'ların deyimiyle Adanasporun ARAP futbolcuları çok agresifti. Kocaeli'nin gobegindeki Emirhan ve CemSinan iyi uyum yakalamış kısa sürede. Hatasız oynadılar, tehlikeli topları iyi kestiler. Yine ikinci yarı Serdar'ın kendi yarattıgı bir pozisyonda top çizgiden döndü. İki takımda sagdan soldan kullandıkları serbest vuruşları amatörce HARCADI!!

Oyunun sonlarına dogru taraftar da iki takım da çok gaza geldi deyim yerindeyse! Bir arada saglı sollu Körfez Gol Gol Gol derken o kadar azgınlaştık ki halimize güldük. Gol umudum Hamza'nın kendini gösteremeyişi beni hayal kırıklıgına itti. Oyun son on dakikada iyice hareketlendiyse de, futbolcular 85 dakika kendi hallerinde top oynadıklarından olsa gerek futbol tanrısı onları böyle cezalandırdı, şutlarını yavaşlattı, kafa topuna cıktıklarında alttan formalarından cekiştirdi.

Kendimi şartlamıştım, bagıracagım edecem diye, yahu hamlaşmışım, öldüm öldüm. Sanırım en son BJK maçında da numaralıda izlemiştim, o zaman iyi bagırmıştık gerçi ama neredeyse 4 aydır maratonda bulunmayışımdan oldu, silkelendim. Yalanım varsa küme düşelim, maç boyunca 2 dakika susmaz mı bi taraftar arkadas! Ayıp bize.. Aralarda ısrarla yeni besteler söylendi, fakat benim gibi çogu kimse bilmiyodu. Mal mal baktım, kusura bakmasın kimse.

Gelelim iddaacılara, blog yazarları olarak toplumdan tepki topluyoruz, kendi adıma 9 maçın 4ünü bilemedim ya da 5, tam emin değilim, yarı yarıya işte! Ama yapacak birşey yok, Bank Asya'yı 6-7 senedir takip ederim (düştüğümüz 2003'ten beri) bole sürprizler Allahın emridir. Hep derim, bu ligte maçları bilebiliyosan senden süperi yoktur. Bu maçta da kritik ataklar oldu, her sonuç olabilirdi. İlk yarı golluk hiç atak olmadı, ikinci yarı golu atan maçı alır bi durum vardı. Yani ne bileyim ben?

Staddan cıktık, eve yollandık, 2. minibuse bindim, şans yüzüme mi güldü ne derken, yaşıtım güzelce bi kız çat diye yanıma oturmaz mı? Oturur fakat yandaki iki koltuga annesi ve teyzesi de oturur. Bütün yol konu komşu dedikodularını dinledim zaten, neyse, önümüzdeki maçlara bakacağız artık...

Teşekkürler 11 genç çocuk (serdar+cem sinan hariç) ve güzel taraftar.

Daha Fazlası...

Akın Akın Anadolu

Bank Asya 1. Lig'den kısa kısa...

Altay - Karşıyaka maçında KSK teknik direktörü 4-1 lik mağlubiyetin ardından, " Bugun çok kötüydük ama Altay'ın da gollerden başka net atağı yok..." şeklinde konuştu ahaha 4 gol işte az mı diyorum ben...
Orduspor yönetimi, uzun zamandır oynanan kötü futbol, alınan başarısız sonuçlar ve son olarak Erciyes yenilgisinin ardından 2 yöneticinin görevine son verdi. Haha bu da genelde teknik direktör olurdu ama neyse.

Erciyes ise sonunda 3 puanla tanışarak yazarımız karaktersizi sevindirmiş oldu.

Konya ve Kartal altın değerinde 3 puan alarak taraftarlarını mutlu ettiler.
Daha Fazlası...

13 Eylül 2009 Pazar

d spor

http://en.kingofsat.net/jpg/dspor.jpg
bank asya birinci lig yayin haklarini ellerinde tuttuklarini soyluyorlar ama acikca soyleyelim böyle bir şey yok. bu adamlar sadece caykur rizespor takiminin yayin haklarini ellerinde tutuyorlar. ne akdeniz derbisini yayinlarlar (mersin idman yurdu-adanaspor) ne taraftarsiz izmir derbisini yayinlarlar(karsikyaka -altay) her hafta ama her hafta caykur rize macını yayinlarlar.. kafaya oynayan takimlardan altay-in 5 haftada tek macini verecektir o da caykur rize maçıdır..

türk futbolu süper lige endekslenmis, istanbul takimlarina endekslenmiş durumda. ne sponsor kuruluşlar bunun için bir şey yapiyor, ne de federasyon.. yaziklar olsun, bir kere degil bin bir kere yaziklar olsun..

yakinda bu frekansta yayinda diyorlar ama daha o yakın gelmedi anlasilan..

Daha Fazlası...

12 Eylül 2009 Cumartesi

4. Hafta

Bu sefer efsanevi bir kuponla karşınızdayım.

Orduspor - Erciyesspor 1

Sevgili karaktersiz Erciyes maç kazanana kadar suskunluk sözü vermiş olsa da ben bir yorum yaz derim abi. Banko 1 :(
Hacettepe - Bolu 02
Rize - Samsun 1
Kartal - Dardanel 2
Mersin - Giresun 0
Karabük - Antep 1
Ksk - ALtay 02 (hehe)
Konya - Buca 1
Kocaeli - Adana 10

sol gözü sattım ben.
Daha Fazlası...