Recent Posts

25 Eylül 2009 Cuma

Mehmet Şen

Şimdi bu bilgiyi fena sallıyor olabilirim ama Mehmet Şen'in astımı var diye biliyorum ben :(. o olmasa bile o tarz bir solunum rahatsızlığı olabilir. Mücadeleci bir forvet Mehmet Şen. Scugnizzi'den duydum, transferin son günü Konyaspor ile anlaşmış...

Emirhan ile Dardanel'den gelip o sezon Altay'ı neredeyse süper lige çıkartacak kadronun bir parçası olmuşlardı. Finaldeki kasımpaşa maçında şu an Bucaspor'da oynayan Kenan ile birlikte çok gol kaçırdılar. Sonra Rize'ye falan gitti. Çok mücadeleci, şanssız biriydi. Az önce facebook'una baktım haha hala 06 sezonundan Aydın Yılmaz ile paylaştığı gol sevincinin fotografı var. canım yea.

2006 da sınıftan bir arkadaşın bir sevgilisi vardı. Mehmet Şen o hırslı ve mücadeleci yapısıyla arkadaşa ilham vermiş galiba. Sevgiliden ayrıldıktan sonra bir s.ke benzemeyen şiir yazmak olayı onun da başına gelmişti. Yaklaşık şöyle bir şeydi;

seni Mehmet Şen gibi sevdim…
gol yollarında ne kadar cenabet olursa olsun
inadına çırpınan, didinen, ter döken,
belki yeteneğinin bu denli kazmalığa şansızlıkla dönüştüğü Mehmet Şen gibi didindim…

sev beni diye… gel bana diye… ama olmadı.. süresiz kadro dışıyım






0 yorum: