Recent Posts

15 Eylül 2009 Salı

Ligin Yeni Takımı: Ankaraspor

Eyy gülüşüne kurban oldugum Melih Gökçek ve biricik evladı...

Bank Asya 1. Lig'in yeni bi takımı var artık, bir Ankara takımı... O ünlü Melih Gökçek sırıtışına bir süreliğine özlem duyacağız. Peki bu nelere sebep olacak? Şimdilik bunları tartışmak biraz erken fakat Bank Asya'dan bu sene 4 takımın Süper Lige çıkma durumu var. İlk 3 direk, 4-5-6-7 arasında bir play-off ihtimali var, lig daha da kızışabilir. Belediye takımlarının bu derece açık destek gormesi beni ve biçok insanı zaten sinir ediyodu. Açıkcası sevinçle karşıladım bu durumu. Taraftarı olan kent takımlarının 4ü de cıkar bu sene.. Belki o zaman Süper Lig, Bank Asya kadar süper ve kaliteli olabilir :)

4 yorum:

karaktersiz dedi ki...

Oncelikle fotograf secimi icin tebrik ediyorum. :)
Bank asya ekiplerinin bu yeni takimi "İflas etmi$ holding patronu"
gibi agirlamalarini istiyorum, yuz vermesinler fazla, sefaleti gorsunler, burunlari surtsun. Yillarca luks lokantalarda yemek yemeye ali$mi$ bir bunyenin, sofrada sadece sogan ekmek gormesi gibi dumur olacaklar ahahah.

xfactor dedi ki...

Eheh fotograf seçimini ben de beğendim. e şimdi nolcak 19 takımlı mı olacak lig haha. ankara 1bucuk haftada 2 maç yapacak herhalde, ya da öyle bir şeyler. theo weeks :(

umit dedi ki...

tam bir "yurdum projesi" bu işe uefa yada fifa el atarsa federasyonda taşlar yerinden oynar gibi görüyorum ben,

bir de fifa nın bir huyu oluyor böyle konuları lig bittikten sonra çözüyor genelde (yunanistana ve irana kan kusturmuştu)ve diyor ki liginizi tescil etmiyorum bu sene avrupa kupalarında oynayamazsınız. hadiiii

ugur parildak dedi ki...

ankaraspor'u bank asyaya düşürürken bence bank asyadaki takimlarin da görüşleri alinmaliydi. bakalim biz istiyor muyuz ankarasporu aramızda? sorup sormadan iş yapiliyor, sonra halkımız için yaptık


bu arada blogun dizayn süper oldu la bence..eheheh