Recent Posts

4 Eylül 2009 Cuma

Mithat Yaşar


Öncelikle herkese selamlar... İlk yazım olacak bu. Bundan sonra da daha sık ilgilenmeye çalışacağım Bank Asya blogumuzla...

D-Smart'ta maçları izleme imkanım yok. Özetleri tabii ki izliyorum, onun dışında da çok nadir canım sıkıldığında internet üzerinden önemli maçları seyrediyorum. Bunu belirtmek istedim.

İlk yazımda hala çok şey beklediğim bir Bank Asya futbolcusundan bahsetmek istiyorum. Adı başlıkta görüldüğü üzere Mithat Yaşar. Bu çocuğumuzu uzun yıllardan beri takip ederim. Galatasaray'ın alt yapısında oynarken, Mustafa Tamer Güney'in Fenerbahçe altyapısına geçmesiyle birlikte, o da 14/15 yaşındayken Fenerbahçe'ye transfer oluyor. Hangi takımı tuttuğunu bilmiyorum gerçekten. Şimdilerde Antalyaspor'da oynayan Kerim Zengin ile Fenerbahçe alt yapısının göz bebeği o zamanlar. 1986 doğumlu Mithat, fm tabiriyle AML/C oynuyor Fenerbahçe'ye geldiğinde. Geleceğin Hagi'si olarak bahsediliyor.

Tabii Fenerbahçe alt yapısında futbolcuların %99'u gibi şans bulamıyor. 2005 yazına kadar Fenerbahçe'de oynuyor, 2005/06 sezonunu Mardin ve Siirt'te kiralık olarak geçiriyor. Sonraki iki sezonu ise sırasıyla Tarsus İdman Yurdu ve Giresunspor'da. Giresun o yıl Bank Asya'da oynuyordu belirtmeden geçmeyeyim. Ayrıca Zico döneminde izlediğim bazı hazırlık maçlarında şans bulmuştu, sol bekte oynatmıştı onu Zico... Geçen sezon da Süper Lig'e yükselen Diyarbakırspor'un neredeyse bütün maçlarında forma giydi. Süper Lig'de izleyeceğim diye sevinirken, Rizespor'a transfer olduğunu öğrendim. Çaykur Rize'nin yeni stadının açılış maçında Fenerbahçe'ye karşı forma giydi, Rize'nin attığı golde asisti yaptı. Rize gayet iyi bir ekip kurdu, Süper Lig'e yükselirlerse, Mithat'ın payı büyük olacaktır. Fenerbahçe maçında sol açık gibi oynamıştı...

2 yorum:

xfactor dedi ki...

ben diyorum bu mithat kimdi :P, şaka bir yana özetleri izlediğimden kelli görmüş oldum. ayrıca rize'de gs-fb-bjk altyapısı çalışıyor. özgürcan özcan-mithat-çağrı yarkın-mehmet sedef falan, bir de bunları hasan yiğit gibi efsane bir bekle harmanlamışlar. haha soldan mithat sağdan hasan.
bu arada eyvallah abi, hoşgeldin :)

Unknown dedi ki...

Mithat ı cok eskıden berı tanıyorum. Hemserısıyım...
Daha o zamalardan sol ayagının cok ıyı oldugundan bahsedıylıordu .Çok efendı bir kişiliğe sahıp oldugunu da soylemeden gecemıyecegım. ATATURK UN sporculardakı aradıgı butun özellıklere sahıp :zeki ,çevik ,ahlaklı ;)