Recent Posts

6 Eylül 2009 Pazar

Flaş Flaş demek istiyorum!

Elimize son gelen habere gore Bank Asya 1. Lig'in ilk teknik hoca kıyımı gerçekleşmiş bulunmakta... Bugun yani, dun, İstanbul'da Karşıyaka'ya 1-0 yenilen Giresun'un Romanya'dan ithal ettiği 5 aylık hocası Yüksel Yeşilova'nın görevine son verilmiş (ne cumle kurdum be)

Erken gibi gözüküyor ama hocanın çok fazla taktik hata yaptıgından şikayetçi Cotanaklar.. Bilemeyiz ki..

Şerefsizim ajansspor.com ' dan hızlıyız...İşte farkımız! (cok pis gaza geldim)

Bu arada maçta (Giresun-KSK) olaylar cıkmış, ben de "berabere bitti yahu bu maçıda da tutturdum be" diyordum. Mackolik'te bir türlü 90+ nın sonu gelmedi. Dedim "ters giden birşeyler var kesin"... Yanılmamışım. İsmail Güldüren uzatmalarda rakibine "ters" hareket yapınca hakem tereddütsüz penaltı noktasını göstermiş. Birkaç çotanak sahaya girip penaltıyı atmaya niyetlenmiş. Haliyle kargaşa gürültü...


2 yorum:

umit dedi ki...

bu giresun bir hafta tarafsız sahada oynasın da bize yarasın boolum
forza körfez...

xfactor dedi ki...

fotograf muazzammış. bari kaleye doğru atsaymış ama :(