Recent Posts

3 Ekim 2009 Cumartesi

Altay 1 - 0 Kocaelispor

Maçta 2 adet gines rekorlar kitabına girecek vukuat var bence.

Birincisi bu maç açık ara dünyanın en sıkıcı maçıydı. Yani bu kitaptan arkadaşlar gelse kaydederlerdi. İkincisi ise 14 paket çekirdek yedik biz sevgili azuth ile beraber...

Maçın 5. dakikasında bizim altaylı bir oyuncu faule maruz kaldı. İzmir Atatürk Stadı'nı bilenler için konuşuyorum. Biz kapalı en sağdaydık, olay açık tribünün en solunda oldu. Yani koşu pistlerini, atlama alanlarını falan sayarsak olay mahaline 250-300 metre mesafedeydik. Kocaelili oyuncu direk kırmızı kart gördü. 11. dakikada Altay penaltı kazandı ve 1-0 öne geçti. 18 dakikada bu sefer 4. hakemin uyarısıyla Kocaeli'den Emirhan kırmızı gördü. O dakika maç bitmişti zaten. Kocaeli 4-3-1-2 başlamıştı maça 4-3-1 e döndüler. Altay 11-9 oynamasına ragmen top falan oynamadı. 2. yarı zaten ıslıklarla yuhalamalarla geçti. Maç bittiğinde Kocaelispor'a inanılmaz bir destek vardı. Tribünlere çağırıldı. "helal olsun size helal olsun" diye bağırıldı. En iştahlı tezahürat da bu oldu zaten. Bir de Fuat Yaman istifa sesleri.Maç bitince her kafadan aynı ses çıkıyordu;

"abi 11e 11 olsa hayatta alamazdık bu maçı."

Ha bir de not düşeyim. Tüm açık tribün Kocaelispor'a verilmesine ragmen hiç seyirci yoktu. Yani hatta azutha saydık 7 kişiydi koca açık. Hodri Meydan 2 sene önce 10bin saymıştık .





4 yorum:

kirkbir dedi ki...

okulda oldugum için ben de maçı yarım yamalak izleyebildim. hafta içinde bizim topcuların (ya da bebelerin!) protestoları vardı. haklılar biraz fakat, para her şey dmek değildir. izmit cocugu dediklerimiz bunu yaparsa...

bundan dolayı kocaeliden hiç taraftar maça gitmedi. taraftara ayıp. kıclarını yırtıyorlar afedersin, bu bebeler 300-400 lira için artistlik yapıyolar.

emirhanın kırmızı kart gormesinin altında bunu arıyorum. zira serdar'ın suratında meymenet yok, yürüyerek top oynadı resmen.

bana gore bu akşam fark olmamasının bi diger sebebi de fuat yaman. ama beceriksiz oldugundan değil, kocaeli'yi sevdigindendir. bizi rencide etmeden alması gerekeni aldı.

kocaeli yonetimi sus pus, taraftar patladı patlayacak... bize 2 lig yolu gözüküyor acık acık

umituymaq dedi ki...

Takım karışık maçtan önce muammer çelik abinin serdar ile odasında özel görüşme olduğunu ima etti, başkan yaman,
oyuncuların bir kısmı da idmana çıkmadı ardından,
ardından maçda 6dk. 25dk. iki kırmızı 12dk. penaltıdan gol,
dokuz kişi kalan takımının 65dk. mücadelesi,

peki hakemin maçın son bölümlerinde söylediği talihsiz açıklama nasıl yorumlanır kanım dondu duyunca, bir artniyet aramıyorum wallahi, ama bir folu pozisyonunun ardından "hocam etki altında kalıyorsun" diye itiraz eden altaylı burak'a "iki adam attım daha ne yapayım" diye verdiği cevap türk hakemliğinin seviyesinin (özellikle futbol kültürü adına) en güzel örneği değilmidir,
neden dünya kupasına hakem gönderemiyoruzun cevabını buralarda aramak lazım,

scugnizzi dedi ki...

kombineler, bilet fiyatları ne kadar altay'ın?

xfactor dedi ki...

açık 50 lira, kapalı 150 lira.
genelde maçlar açık 5 - kapalı 10 oluyor. bu maçta mesela sadece kapalı altay'ındı 10 ytl idi ama açık kombineler de girebiliyordu. sadece ksk maçlarında falan artıyor biraz fiyat.